top of page

Βλέπω... μέλλον! >> I see... future

Updated: Feb 9, 2021

Today, watch the short video I made with some common expressions using the verb

<to look>. A quiz is waiting for you at the end of this short read! Enjoy it.


 


Γεια σας φίλες και φίλοι μου!

(ya sas fíles ke fíli mu)

Ηello my friends <feminine&masculine>!




Άλλη μια Κυριακή εδώ μαζί!

(àli mia kiriakí edò mazí)

Yet another Sunday here together!




Στο τέλος μίας γεμάτης Κυριακής, σας γράφω καθώς χαλαρώνουμε παρέα με τον Νέσσων.

(sto télos mias yemàtis kiriakís, sas gràfo kathòs halarònume paréa me ton néson)

At the end of a full (busy) Sunday, I am writing to you while we are relaxing with Nesson.



Δείτε το βίντεο που έφτιαξα με τρία παραδείγματα για να χρησιμοποιείτε το ρήμα <βλέπω>.

(díte to video pu éftiaxa me tría paradígmata ya na hrisimopiíte to ríma <vlépo>)

Watch the video I made with three examples for you to use the verb <to see/look at>.





⬇️ Δείτε εδώ ⬇️








👩🏻‍🏫 Β λ έ π ω

<to see>

  1. Κάθε απόγευμα, βλέπω τον ήλιο να δύει >> Every evening, I see the sun *sinking*

  2. Δε βλέπω την ώρα να συναντηθούμε! >> I can't wait for (the time for) us to meet

  3. Ναι, όπως σε βλέπω και με βλέπεις >> Yes, sincerely <like we see each other>





Πείτε μου, εσείς γνωρίζετε κάποιες άλλες εκφράσεις με το ρήμα <βλέπω>;

(píte mu, esís gnorízete kàpies àles ekfràsis me to ríma <vlépo>?)

Tell me, do you know any other expressions with the verb <to see>?




Τι νομίζετε ότι σημαίνει ο τίτλος αυτού του άθρου, <βλέπω μέλλον>; 🤩

(ti nomízete oti siméni o títlos aftù tu àrthru <vlépo mèlon>?)

What do you think that the title of this blogpost mean, <to see future>? 🤩




Γράψτε μου στα σχόλια!

(gràpste mu sta shòlia)

Write to me in the comments!



Αααα, και πριν φύγετε... Έχετε εγγραφεί στο κανάλι μας στο youtube; Εκεί ανεβάζουμε όλα μας τα βίντεο :)

Have you subscribed yet to our youtube channel? There we upload all of our videos :)


Κάντε κλικ 👉🏽 εδώ
Click 👉🏽 here


Από την Ελλάδα, με αγάπη,

Αριστέα & Νέσσων💙



Did you enjoy this post? If so, here is ...

A little note for you, if you wish to support us:

Σας ευχαριστώ!







48 views0 comments
bottom of page