top of page

Μια μικρή ιστορία🏰 >> A short story

Καλημέρα και καλό Σαββατοκύριακο σε όλες και όλους!!!

(kalimèra ke kalò savatokìriako se òles ke òlus)

Good morning and good weekend to all <feminine & masculine>



Είμαι πάλι εδώ, με ένα ακόμα blog post της νέας ανανεωμένης μας σειράς με τον Νέσσων.

(ìme pàli edò, me èna akòma blog post tis nèas ananeomènis mas siràs me ton Nèson)

I am here again, with yet another blog post of our new updated series with Nesson.



Είμαι τόσο ενθουσιασμένη που τόσο πολλοί άνθρωποι στηρίζουν αυτό το project μέσα από το Ko-Fi, βοηθώντας εμένα και τον Νέσσων να συνεχίσουμε με την παραγωγή ακόμα πιο ολοκληρωμένων blog posts!

(ìme tòso enthousiasmèni pu tòso polì ànthropi stirìzun aftò to project mèssa apò to Ko-Fi, voithòdas emèna ke ton Nèson na sinehìsume me tin paragogì akòma pio olokliromènon blog posts)

I am so excited that so many people support this project through Ko-Fi, while helping me and Nesson to continue with the production of even more holistic blog posts!



Όπως σας υποσχεθήκαμε, εδώ θα βρείτε την μικρή ιστορία που σχεδιάστηκε γύρω από το ρήμα "Ψάχνω", του οποίου την κλίση είδατε αναλυτικά στο προηγούμενο ποστ μας.

(òpos sas iposhethìkame, edò tha vrìte tin mikrì istorìa pu shediàstike yìro apò to rìma <psàhno> tu opìu tin klísi ídate analitikà sto proigùmeno post mas)

As we promised you, here you will find the short story that was designed around the verb <To Search>, of which you read analytically the conjugtion in our previous post.



Ταράμ, παπάμ, παράμ ........... 🏰




Καλή απόλαυση με την μικρή ιστορία! :)

(kalì apòlafsi me tin mikrì istorìa)

Enjoy the short story! :)



Όπως πάντα, όμως, μην ξεχνάτε... ως δασκάλα προσπαθώ να κάνω τη διασκέδασή σας μάθημα, και το μάθημά σας διασκεδαστικό.

(òpos pàda òmos min xehnàte... os daskàla prospathò na kàno ti diaskèdasì sas màthima, ke to màtgunà sas diaskedastikò)

As always, though, do not forget... as a teacher I try to make your entertainmenet a lesson, and your lessons entertaining.



Για αυτό.... βρείτε εδώ τα σημαντικότερα σημεία για να θυμάστε:

(ya aftò... vrìte edò ta simadikòtera simìa ya na thimàste)

For this reason... find here the most important points to remember:




👩🏻‍🏫 Ρ Η Μ Α Τ Α ( V E R B S )

👉🏽 Ψάχνω <To search> 🔭


✅ Ψάχνω κάποιον: I search someone / I look for someone

✅ Ψάχνω κάτι: I search something/ I look for something

✅ Ψάχνω κάπου: I search somewhere

✅ Ψάχνω παντού: I search everywhere

Δεν ψάχνω πουθενά: I am not searching anywhere

Τι ψάχνει κανείς να βρει...: What is one looking for....

✅ Ψάχνω μία ευκαιρία: I look for a chance

Ταυτόχρονα, ψάχνει: Simultaneously, (one is) looking for...

Ψάχνοντας για φαγητό: While looking for food

✅ Όλοι βρήκαμε αυτό που ψάχναμε: We all found what (we) were searching





👩🏻‍🏫 Α Σ Κ Η Σ Η Γ Ι Α Τ Ο Σ Π Ι Τ Ι ( H O M E W O R K )


✍️ Γράψτε μου στα σχόλια: 2 προτάσεις με το ρήμα "ψάχνω".

✍️ Write to me in the comments: 2 sentences with the verb "to search"



Από την Ελλάδα, με αγάπη,

Αριστέα & Νέσσων



A little note for you, if you wish to support us:

Σας ευχαριστώ!




121 views7 comments
bottom of page