top of page

Ανοίγω 👐🏽 >> To Open

Updated: Jul 18, 2020

Φίλες μου και φίλοι μου,

( fìles mu ke fìli mu )

My friends <masculine & feminine>


Εύχομαι να είστε όλοι καλά!

( èfhome na ìste òli kalà )

(I) hope that you're all good!


Καλή Κυριακή και ... πάμε να δούμε ένα ρήμα για σήμερα.

( kalí kiriakí ke ... pàme na dùme èna ríma ya símera )

Good Sunday and... let's go to see a verb for today.

 


Είναι το ρήμα "ανοίγω".

( ìne to rìma anìgo )

(it) is the verb "to open".


Στο παράδειγμα του βίντεο:

( sto paràdigma tu vìdeo )

In the example of the video:

Εγώ ανοίγω το παράθυρο.
I open the window.

Αν με ακολουθείτε στο Instagram θα είδατε το τραγούδι που ανέβασα!

( an me akolutìte sto instagram tha ìdate to tragùdi pu anèvasa )

If you follow me on Instagram you will have seen the song I uploaded!


Αν όχι, ακούστε το εδώ :)

( an òhi, akùste to edò )

If not, listen to it here :)


Πείτε μου τώρα εσείς: τι ανοίγετε; τι θα ανοίξετε σήμερα; τι ανοίξατε χθες;

( pìte mu tòra esìs: tì aníyete? ti tha anìxete sìmera? tì anìxate hthes? )

Tell me now you (now your turn): what do you open? what will you open today? what did you open yesterday?


Γράψτε μου τις προτάσεις σας στα σχόλια παρακάτω :)

( gràpste mu tis protàsis sas sta shòlia parakàto )

Write to me your sentences in the comments below :)


Με αγάπη και εκτίμηση, πάντα

💙Αριστέα

52 views2 comments

Recent Posts

See All
bottom of page